It's Taim e-poe kasutamistingimused
1. Üldsätted
1.1. Käesolevad It's Taim e-pood (edaspidi: e-pood) müügitingimused (edaspidi: tingimused) kehtivad It's Taim e-poest ostmisel internetiaadressilt https://itstaim.ee/. Kauba müüja on It's Taim OÜ (edaspidi: müüja), aadress: Tindi 6-1, Tallinn, 13516, Eesti, registrikood: 16195980, telefon: +372 56385311, e-posti aadress: its.taim.ee@gmail.com. Tingimused kehtivad kõigi isikute (edaspidi: klient) ja müüja vahel It's Taim e-poe vahendusel kauba ostmisel tekkivate õigussuhete kohta.
1.2. Müüjal on õigus ühepoolselt tingimusi muuta ja täiendada, avaldades uued tingimused internetiaadressil https://itstaim.ee/tingimused. Mistahes muudatusi ei rakendata tagasiulatuvalt.
1.3. Kliendil on võimalik enne ostu sooritamist tingimused salvestada, printida ja vajaduse korral taasesitada ning klient nõustub e-poest ostu sooritamisel tingimustes sätestatuga.
1.4. Tingimustele lisaks kohaldatakse e-poest ostu sooritamisele Eesti Vabariigis kehtivaid õigusakte.
1.5. Müüja jätab endale õiguse loobuda tellitud kaupade müügist järgmistel juhtudel:
1.5.1. kauba hind või omadused on väärad inimliku eksituse või tehniliste probleemide tõttu e-poe süsteemis;
1.5.2. kliendi poolt tellitud kaup on kahjustatud, või ei ole saadaval.
2. Kaupade ostmine ja tellimuste vormistamine e-poes
2.1. Tellimusi saab e-poes esitada külalisena.
2.2. Klient valib e-poest välja soovitud kaubad ja lisab need ostukorvi.
2.3. Klient valib tellimuse üleandmise viisi ja koha.
2.4. Klient kinnitab ostukorvi ja tasub kauba eest müüja poolt pakutud maksekeskkondades. Klient kontrollib enne arve tasumist, et arves toodud andmed vastavad kliendi tegelikule soovile.
2.5. Tellimuse eest tuleb tasuda koheselt. Tellimus loetakse esitatuks kaupade eest tasumisega.
2.6. Pärast kauba eest tasumist tuleb kliendil vajutada lingile "Tagasi kaupmehe juurde".
2.7. Tellimuse ja makse kättesaamise kohta saadab müüja kliendile e-kirjaga kinnituse ja arve.
2.8. Müüja ja kliendi vahel jõustub müügileping alates kliendi poolt tasutud ostusumma tervikuna laekumisest müüja arvelduskontole.
2.9. Kaupade eest, mida ei õnnestu komplekteerida, maksab müüja kliendile raha tagasi viivitamatult, kuid mitte hiljemalt kui 14 päeva jooksul.
2.10. Kui klient on tasunud tellimuse eest ning soovib seda muuta, siis saab seda teha, taganedes müügilepingust 30 päeva jooksul ja tehes uue tellimuse.
3. Kauba hind ja maksevõimalused
3.1. Kõik e-poes müüdavate kaupade hinnad on näidatud eurodes ning ei sisalda käibemaksu.
3.2. Klient tasub tellimuse eest ettemaksuna kauba müügihinna ning kohaletoimetamise tasu täies ulatuses. E-poe makseid vahendab EveryPay AS. Pangalingiga tasumisel toimub tehing vastava panga turvalises keskkonnas ja krediitkaardiga tasumisel EveryPay AS turvalises keskkonnas. Makse sooritamisel on makse saajaks EveryPay AS. EveryPay AS ei ole kliendi ja müüja vahel sõlmitud müügilepingu üheks pooleks. Müüjal puudub ligipääs kliendi panga ja krediitkaardi andmetele.
3.3. Müügihinnale lisandub kauba kohaletoimetamise tasu vastavalt müügitingimuste punktile 4.
3.4. Kauba eest saab tasuda e-poe veebikeskkonnas näidatud viisidel. Tellimuse maksumusele võib lisanduda teenustasu vastavalt kliendi ja panga- või krediitkaardi väljastaja vahel sõlmitud lepingule.
4. Toodete kohaletoimetamine ja üleandmine
4.1. Kaupa saab tellida kas pakiautomaati või kliendi poolt näidatud aadressile kullerteenust kasutades.
4.2. Kauba kättesaamine kulleriga:
4.2.1. Kui klient soovib kaupade kohaletoimetamist kulleriga, toob kuller tellitud kaubad kohale 2-5 tööpäeva jooksul alates tellimuse kinnitamisest. Valides kauba kohaletoimetamiseks kullerteenuse, lisandub kauba hinnale kohaletoimetamise tasu alates 3€ Tallinnas ja selle ümbruses (Viimsi, Peetri, Laagri, Harku, Tabasalu) ning alates 12€ mujal Eestis. Kohaletoimetamise teenustasu sõltub tellitud kauba suurusest, kaalust ja tarne piirkonnast.
4.2.2. Kaup tarnitakse kliendile välisukseni, mis kehtib ka korrusmajade puhul.
4.2.3. Juhul kui tarneaja algus langeb nädalavahetusele või riiklikele pühadele, tarnitakse tellimus järgnevatel tööpäevadel.
4.3. Kauba kättesaamine pakiautomaadist:
4.3.1. Kauba kohaletoimetamisel kliendi poolt valitud pakiautomaati lisandub kauba hinnale kohaletoimetamise tasu alates 4€. Transpordi tasu sõltub tellitud kauba mahust. Pakiautomaati on võimalk tellida pakke maksimaalse suurusega 37 cm (kõrgus)*35 cm (laius)*59 cm (pikkus) ja mille reaalkaal ei ületa 30 kg.
4.3.2. Ostetud kaup saabub pakiautomaati 2 tööpäeva jooksul alates tellimuse kinnitamisest.
4.3.3. Kauba kohalejõudmisest pakiautomaati teavitatakse klienti SMS-teatega, mis sisaldab pakiautomaadi ukse avamiseks unikaalset uksekoodi. SMS-teavitusi edastatakse vaid Eesti telefoninumbritele.
4.3.4. Müüja ei vastuta kliendile tekkinud kahju eest, kui müüjast mittetulenevatel põhjustel on kolmandad isikud saanud oma valdusse pakiautomaadi unikaalse koodi ning selle alusel on kaup kätte saadud.
4.3.5. Juhul, kui klient ei ole hoiutähtaja möödudes pakiautomaadist kaupa vastu võtnud, loeb müüja, et klient on tellimusest loobunud ning müüja tagastab kliendile ostusumma viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 kalendripäeva jooksul samale arvelduskontole, millelt ostu eest tasuti. Kauba saatmiskulusid kliendile ei tagastata.
4.4. Kauba kontroll
4.4.1. Kauba kättesaamisel kohustub klient avama tootepakendi ettevaatlikult, pakendit ja tooteid kahjustamata. Juhul kui klient on rikkunud pakendi hooletuse tõttu ehk tootepakendit oli võimalik avada seda kahjustamata, on müüjal õigus kaupade tagastamisel nõuda tekitatud kahju hüvitamist. Juhul, kui tootepakendit ei saa rikkumata avada, ei vastuta klient rikutud pakendi eest.
4.4.2. Kauba kättesaamisel kohustub klient koheselt kontrollima kaupade kogust ja vastavust tellimusele ning allkirjastama saatelehe. Kui klient märkab kauba vastuvõtmisel, et kaubad ei vasta tellimusele, saatelehel märgitud andmetele või pakendil ja toodetel on olulised vigastused, tuleb kliendil sellest koheselt teavitada It's Taim e-poe kliendituge.
4.4.3. Juhul, kui klient avastab kauba kättesaamisel, et talle on saadetud vale või defektne kaup või kaup ei jõua kliendini heas seisukorras ja kinnises pakendis, tuleb sellest koheselt teavitada müüja klienditeenindust.
4.4.4. Müüja vastutab kliendi poolt ostetud kauba eest selle transportimise jooksul. Kauba kättesaamise hetkest läheb kauba kahjustumise või kadumise risk üle kliendile.
5. Isikuandmete töötlemine
5.1. Klient annab müüjale õiguse tema poolt sisestatud isikuandmete töötlemiseks ja säilitamiseks. Müüja kasutab kliendi poolt sisestatud isikuandmeid üksnes tellimuse täitmiseks, tellimuse täitmisel esinenud probleemide lahendamiseks, ettevõtte turu-uuringute teostamiseks, uute teenuste ja teenuste hinnastamise kujundamiseks ning teenusepakkuja uudistest teavitamiseks. Müüja kinnitab, et kõiki kliendi isikuandmeid käsitletakse kui konfidentsiaalset infot.
6. Müügilepingust taganemine ja kauba- ning makse tagastamine
6.1. Kliendil on õigus taganeda e-poes sõlmitud müügilepingust ning tagastada e-poest ostetud kaup 30 kalendripäeva jooksul alates kauba kättesaamisest. Kauba tagastamise korral tuleb ühendust võtta müüja klienditoega ja sõlmida vastav kokkulepe.
6.2. Müügilepingust taganemiseks ja kauba tagastamiseks peab klient esitama taganemisavalduse 30 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest ja edastama selle e-posti teel: its.taim.ee@gmail.com.
Taganemisavalduses klient esitab järgmine teave:
- tellimuse number
- kauba kättesaamise kuupäev
- kliendi nimi
- tagastatava kauba nimetus
6.3. Klient on kohustatud taganemisõiguse kasutamisel tagastama kauba müüjale hiljemalt 14 päeva jooksul arvates taganemisavalduse esitamisest.
6.4. Klient võib kasutada lepingust taganemise õigust, kui kaup on kasutamata ja rikkumata. Soovitame kliendil kõik kaubad, mida ta soovib tagastada, saata tagasi või kohale toimetada ühe korraga. Tagastamisega seotud otsesed kulud kannab klient.
6.5. Juhul, kui klient on tehingust taganenud, tagastab müüja kliendile ostusumma koos kohaletoimetamise tasuga viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 kalendripäeva jooksul alates sellest, kui müüjale on tagastatud lepingu esemeks olnud asi või esitatud tõend asja tagasi saatmise kohta. Tagasimakse tehakse samale arvelduskontole, millelt ostu eest tasuti.
6.6. Juhul, kui klient on tagastatavat kaupa rikkunud või kahjustanud tahtlikult või hooletuse tõttu, on müüjal õigus keelduda kauba tagasi võtmisest või nõuda tekitatud kahju hüvitamist.